متن لوح‌ تقدیر روز دانشجو

لوح‌ تقدیر روز دانشجو

لوح‌ تقدیر روز دانشجو یک افتخار و تقدیر به دانشجویان و دانش‌ آموختگان در روزهای مخصوصی مانند روز دانشجو، به عنوان تشکر و تجلی از ارزش و تلاش‌هایشان در مسیر تحصیل و پژوهش به کار می‌رود. در این میان متن لوح‌ تقدیر روز دانشجو اهمیت ویژه ای دارد.

این لوح یک نماد ارزشمند است که به دانشجویان برای تلاش‌هایشان در دستیابی به دانش و علم، همت و پشتکار در تحصیل و بهبود آموزش و پژوهش اختصاص می‌ یابد.

در این لوح، معمولاً نام دانشجو، نام دانشگاه یا مؤسسه آموزشی، سال و روز اهدای لوح تقدیر، و احتمالاً عنوان دانشجویی یا دستاوردهای مهمی که او در دوران تحصیلی خود داشته است، ثبت می‌شود. این لوح علاوه بر ارزش علمی، به دانشجویان احساس تشویق و انگیزه می‌دهد تا در تحصیلات و کارهای آینده ‌شان همچنان به تلاش و پیشرفت ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: ساخت تندیس

تاریخچه روز دانشجو

در هر جامعه، دانشجویان به عنوان روشنفکران و آگاهترین افراد شناخته می ‌شوند. این نسل جوان که به دغدغه‌ های کشور پی برده و از وضعیت آن آگاهی دارند، نقش مهمی در تحولات اجتماعی و سیاسی ایفا می ‌کنند.

یکی از مواردی که تاریخ نشان می‌ دهد، اعتراض دانشجویان دانشگاه تهران به دیدار نیکسون، معاون رییس جمهور آمریکا با محمد رضا پهلوی، شاه ایران در 16 آذر سال 1332 بود. این اعتصاب و تظاهرات دانشجویان با مقاومت در برابر رژیم شاهنشاهی مواجه شد و به شهادت سه نفر از این دانشجویان، به نام‌های احمد قندچی، آذر (مهدی) شریعت‌رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا انجامید.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، روز 16 آذر به طور رسمی در تقویم ایران به عنوان روز دانشجو نام ‌گذاری شد و به یادگاری از دوران‌های تاریخی که دانشجویان نقش مهمی در تحولات اجتماعی و سیاسی داشته‌اند، جشن‌ها و مراسم‌های مختلفی در این روز برگزار می‌شود. لوح‌ تقدیر روز دانشجو می تواند انگیزه مناسبی برای دانشجو به همراه داشته باشد.

پیشنهاد متن لوح‌ تقدیر روز دانشجو و دانش آموز

به نام خداوند بخشنده و مهربان

با اراده‌ی شما، درخت دانش از خاک رسته و گل‌های نیلوفری دانش تا آسمان‌ها کوچیده‌اند. این لحظه‌ی پر افتخار را به شما، دانشجو عزیز، تبریک میگوییم.

از خدای مهربان تشکر می‌کنیم که با تلاش‌ها و پشتکار شما، پیروزی در امتحانات سال تحصیلی را جشن گرفته‌ایم. این لوح تقدیر نمادی از تلاش‌های پر ارزش شماست که به شکوفایی و رشد دانش و دانشجویی می‌انجامد.

فرزند عزیزم، می‌خواهیم از شما درخواست کنیم که در مسیر رسیدن به اهداف بلندتان به پایداری و پیشروی ادامه دهید. ایمان و اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و در هر گامی که برمی‌دارید، به ارتقاء و بالندگی خود ادامه دهید.

آرزوی موفقیت‌های بیشتر و روز افزون را از درگاه خداوند متعال برای شما داریم و امیدواریم که همیشه به عنوان نمونه‌ای درخشان از دانشجویان تلاشگر درخشیده و به اهداف خود برسید.

با اعتقاد به توفیق از جانب خداوند مهربان

من ا… التوفیق

پیشنهاد متن لوح‌ تقدیر روز دانشجو و دانش آموز

متن تقدیر از دانشجویان برتر

 

به نام خداوند بخشاینده و مهربان

متن لوح‌ تقدیر روز دانشجو

با نهایت احترام و تقدیر از زحمات، پشتکار و تلاش‌ های خیره‌کننده‌تان، این لوح تقدیر را به دانشجوی محترم (نام دانشجو) به مناسبت کسب رتبه ممتاز در رشته (نام رشته) در دانشگاه(نام دانشگاه)تقدیم می‌نماییم.

 

اُطلُبُوا العِلمَ مِنَ المَهدِ الیَ اللَّحَدِ

زگهواره تا گور دانش بجوی

آرزوی موفقیت‌های پیاپی و ادامه پیشرفت‌های شما در مسیر راه‌آمد دانش و اندیشه را داریم. امیدواریم همیشه با ذوق، شور و علاقه به علم و دانش، بتوانید به رشد و توسعه فرهنگ علمی جامعه‌تان نیز کمک کنید.

 

معاونت آموزش و پژوهش

(نام دانشگاه)

تاریخ: (تاریخ اهدای لوح تقدیر)

با نام خداوند دانایی و رحمت

تقدیر و تشکر

 

دکتر (نام و نام خانوادگی)

 

یک وجه می‌تواند آغازگر یک تغییر بزرگ باشد،

یک قدم می‌تواند نخستین گام به سوی رسیدن به هدف باشد،

یک کلمه می‌تواند لحظه‌ای از راهنمایی و تشویق باشد،

یک اشتیاق می‌تواند جلب کننده انرژی برای پیشرفت باشد،

یک پرتو نور می‌تواند پایان تاریکی‌های زندگی باشد،

یک لبخند می‌تواند شروعی تازه به دوستی باشد.

امروز، با توجه به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما، ما یاد می‌گیریم که هر یک از ما می‌توانیم با یک اقدام، یک تفکر یا حتی یک واژه، دنیای اطرافمان را بهتر کنیم.

با کمال امتنان و قدردانی، از تلاش‌ها و پیشروی‌های شما در دوران تحصیل تشکر و تقدیر می‌نماییم. امیدواریم که این پیروزی‌ها و انجام‌ها، نوری باشد که راهتان را به سوی اهداف بلندتر و بزرگتر نشان دهد.

موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید: طراحی و ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی

متن لوح‌ تقدیر روز دانشجو

 

با ارزوی بهترین‌ها،

(نام و نام خانوادگی)

(سمت یا عنوان)

(تاریخ)

 

با احترام

 

این خبر خوش‌آمد، دل‌ها را شاد می ‌کند و لحظاتی را در خاطره‌ها می‌سازد. این روزها، خبر موفقیت شما نیز مایه افتخار و شادی است.

بله، دست‌های پرقدرت و اراده‌ی ثابت مجدداً داستان پیروزی را روایت می‌کنند و امروز را برای آینده‌ای بهتر و سازنده آماده می‌کنند.

 

کسب رتبه ……… در مسابقه ……… ترم تحصیلی ……… نماد افتخار حسینی را تبریک عرض می‌نماییم و از خداوند مهربان دلی از بلور بافته، با رنگ آسمان و دریاها پرسوندیم.

شمع وجودتان با تابندگی و نورانیت دل، همیشه پایدار و پایه‌ای در مسیر پیشرفت باشد.

 

مدیر دانشگاه …………….

با احترام

 

هنر هدیه، ارزشمندترین نعمت‌های الهی است که ذاتاً از منبع الهام و برکت بی‌پایان الطاف الهی منشأ می‌گیرد. این هنر و تلاش شما در راستای ارتقاء فرهنگ و دانش اسلامی، نمایانگر آگاهی و پشتکار شماست.

با کمال افتخار و احترام، به مناسبت کسب مقام ……. در مسابقات ……….، این لوح یادبود/تقدیرنامه/لوح تقدیر به ارمغان آمده تا جایگاه و تلاش‌های شما را به شکلی جلی و رسا تجلی دهد. امیدواریم که توفیق و راهنمایی الهی، شما را در جهت پیشبرد فرهنگ اسلامی و ارتقاء دانش به هدف‌های بلندتر همراهی کند.

 

با ارادت،

مدیریت دانشگاه / معاون دانشگاه

با احترام

متن لوح‌ تقدیر روز دانشجو

متن تقدیر از دانشجویان دانشگاه

دانشجوی گرامی آقای/خانم ……

 

خداوند منان را شاکریم که این فرصت ارزشمند کسب علم و دانش و کسب افتخارات بزرگ داخلی و بین‌المللی را به دانشجویان ما اعطا نمود. این ارتقاء و بالندگی دانشجویان گرامی در خور تحسین و احترام است. شما دانشجوی دانشگاه ………… موجب سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی هستید.

 

بدینوسیله روز دانشجو را خدمت جنابعالی و خانواده محترمتان تبریک عرض می‌نماییم و از خداوند متعال سربلندی و موفقیت روزافزون شما را در تمامی عرصه‌های علمی و پژوهشی مسئلت دارم.

 

ریاست دانشگاه

جسم ما هیچ است جان معنا بود با پژوهش جان ما برنا بود

 

دانشجوی عزیز خانم ………. از دانشگاه ……….

امواج مهر، عاطفه و عشق از دریای احساس شما برساحل دل ادب دوستان نشست و گل واژه‌های زیبا و دلنشین تان فضای ادبی ارزشمندی را فراهم نمود و بار دیگر وجود ذوق سلیم و طبع روان را در نسل آینده به اثبات رساند.

به این مناسبت که رتبه‌ی ممتاز در رشته ……………. را به دست آورده‌اید، به شما تبریک می‌گوییم. آرزوی یک آینده‌ای روشن، قلمی رسا و اندیشه‌ای ژرف برایتان داریم.

دبیر جشنواره دانشجویی/مدیریت دانشگاه

بیشتر بخوانید: فلسفه ساخت تندیس چیست؟

نظر خود را بگذارید